Սթենֆորդի և Մյունխենի համալսարանների տնտեսագետների գնահատականները ցույց են տալիս, որ Հայաստանի դպրոցներում այսօր սովորող աշակերտների 39%-ը չի տիրապետում համընդհանուր հիմնական հմտություններին, ինչի հետևանքով Հայաստանի տնտեսությունը աճի մեծ հնարավորություններ է բաց թողնում,
Սցենար 1՝ Եթե Հայաստանի դպրոցներում սովորող բոլոր աշակերտները տիրապետեին համընդհանուր հիմնական հմտություններին, ապա այլ հավասար պայմաններում մինչև 2100 թ-ը ՀՀ ՀՆԱ-ն կաճեր շուրջ 2.7 անգամ,
Սցենար 2` Եթե Հայաստանի դպրոցական տարիքի բոլոր երեխաները սովորեին դպրոցում, ապա այլ հավասար պայմաններում մինչև 2100 թ-ն ՀՀ ՀՆԱ-ն կաճեր 1.4 անգամ,
Սցենար 3` Եթե Հայաստանի դպրոցական տարիքի բոլոր երեխաները սովորեին դպրոցում և տիրապետեին համընդհանուր հիմնական հմտություններին, ապա այլ հավասար պայմաններում ՀՀ ՀՆԱ-ն կաճեր շուրջ 4.3 անգամ։
Կիսվել
Ընթերցեք նաև
ACSES-ը վերլուծական կենտրոն է, որի նպատակն է օժանդակել հանրային քաղաքականության մշակմանը սոցիալ-տնտեսական ուսումնասիրությունների միջոցով։